DAX igen ..

Då va de dax att börja skriva lite igen ..
Nu har ju jag vatt ifrån jobbet i över 3 veckor och har inte haft en aning om vad som har hänt på jobb.
Men detta har jag fått reda på

- Många rehabmöten ...
- Nya truckar .. riktigt sköna
- Många iphones på saba ..
- Nytt datasystem inleds på tisdag ..
- Fredrik Jönnson ska utbilda folk
- Förmännen roterar inte
- Skägget är ständigt arg
- Norrland är lika efterblinen som för 3 veckor sen .. haha
- Fredag imorrn vilket innebär att alla ska avsluta dagen med 350 rader .. eller inte
- Snart är de Julfest .. ett antal  som sviker ... samma som alltid
- Foto och Mobil förbud .. hur många har skrivit på ordningsreglerna ?
- Trullsson tycker om att träna !!!!!!
- Liverpool SUGER ... Milan likaså ...

Om de är något jag glömt att nämna så vänligen påminn mig på jobb

sleep tight

Kommentarer
Postat av: Johanna

Antar att det är mig ni syftar på när det handlar om Trulsson, eller? För det är väl ändå ingen nyhet :)

2009-10-15 @ 20:19:20
URL: http://lifeoftrulsson.blogspot.com
Postat av: Polski

Träna Träna Träna !!!

2009-10-16 @ 20:39:40
Postat av: JOSSAN

Liverpool är bäst :D

2009-10-16 @ 21:08:02
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: Lisa

kikar in , ha en fortsatt mysig kväll :)

2009-10-16 @ 21:34:29
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: jambalaya

va e de för bloggar som linkas hej vildt, vem e alla? å palla snacka träning 24/7 -blir man inte stark av chips å öl?

2009-10-19 @ 21:03:25
Postat av: Wiberg

Hata Liverpool. Valencia cf i the shit

2009-11-14 @ 07:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0