Update ..

Som ni kanske har märkt så skriver jag inte så ofta längre. Kan vara för att de typ aldrig händer något nytt på jobb. Enligt mig är de bättre och samla på sig lite och sen skriva.
 Vad har då hänt den senaste tiden ?

Nytt Datasystem

- Poängen är väll att man ska få bättre och lättare ordrar. Funkar de ? nja .. ibland.
  Som idag fick jag helt ok hela dagen. I fredags fick jag inte lämna 100 - 200 gången, och de va inte roligt.
  Men vad jag hört så gör vi i snitt mycket mer nu än vad vi gjorde innan.

Jönne och Örnie

- Ryktet säger att dessa två herrar inte får lova att jobba samtidigt längre. Varför och om de är sant vet jag inte!

DAX NITTI fest ..

Förra lördagen bestämde sig DAX för att bowla lite. Vi började festen hemma hos Zolinski vi 18.00 för att sedan vandra vidare och bowla vid 20.00.
Som vanligt när DAX är i farten så händer de saker. Förmodligen tack vare den mängd alkohol som som tas in genom munnen. Vissa klarar detta mer än andra. Kvällens huvudpersoner blev Fredrik J. John L. och Zsolt V.
Fredrik blev överlycklig varje gång han satte klotet i rännan, gick ner på knä och visade lycka som om han vunnit på Lotto.Han fick senare inse att han istället vunnit en VIP plats på toan där han spenderade större delen av kvällen med brallerna nere och huvet i toastolen. Zsolt gick inte en prata med .Han bara vandra runt och raggade på allt med 2 ben. John höll sig med oss vid bordet hela kvällen och pratade om allt möjligt (mycket gick inte att förstå). Men till slut lekte han UFC i en hiss med en taxichaufför, där resultatet blev ett o annat plåster.
Man måste väll säga att kvällen blev lyckad. Ska bli spännande och uppleva Julfesten där mottot brukar lyda : Ingenting är omöjligt ...

Lite bilder för DAX festen:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0