Inför JULFESTEN

Mycket snack om Julfesten denna veckan om man nu kan kalla de Julfest.
Ingen Julmat och ett gäng transer som flashar gud vet vad.
Tycker det är underbart att man verkligen tänkt till iår. Om man nu kollar folket på kontoret så kanske de går hem hos dom. Smink, kläder och FAKE pattar är de största intresset precis som hos en transa. Sen kommer vi i andra hand som vanligt. Största intresset är sport och sprit så de kommer VERKLIGEN att gå hem hos oss. Större delen av lagret har EXTREM bög fobi så att man får be till gud att inte en sådan "fel lagd människa" pratar, tittar eller raggar på dig. Det kan sluta väldigt illa ! Men de skiter företaget i. Känns som om dom gör detta för att så FÅ som möjligt ska anmäla sig och därmed göra de ekonomiskt. Och dom har nog lyckats. Väldigt många som valt att inte delta pga detta. Riktigt tråkigt tycker jag då sprtit för människor närmare.

Vi får helt enkelt göra de bästa av de. Och de ska vi.
Kvällen börjar med förfest hos Major och IDA, där en del dansande kommer ske.
Jag kommer missa detta event då jag är i GBG och spelar turnering i fotboll. Kommer så fort vi åkt ut !
En annan sak att tänka på är att jag och Norrland kör en liten tävling. Han får bara prata skånska och jag får inte prata skånska. Förloraren bjuder på öl.

Den som kommer slockna först under Festen blev förhandsfavoriten Fredrik "TOAN" Jönsson. Han vann överlägset med Norrland på andra plats och Zsoli på tredje. Om SABA har röstat rätt återstår att se.

Let´s make a night to remember ...

Kommentarer
Postat av: En som vet

Med tanke på att alla där nere har givit röven ett anskite så är chansen lika med noll !

Sen visar din fråga att du har lika hög IQ som jag har i skonummer.

2009-12-11 @ 14:12:58
Postat av: Kamil

Du som vet med FANTASTISKT IQ .. vilken jävla fråga yrar du om ? Du kanske kan förklara de för mig i morgon på "jul"festen. Skriv gärna vem du är. Eller just de .. du är ju lite rädd ..helt ok

2009-12-11 @ 16:25:51
Postat av: Chefen

"En som vet" lilla kära... Du pratar om IQ och kan ej stava till ansikte...eller det skulle vara ankskit? Redan där är du offside.



Annars vet jag inte vad du är arg över. Inlägget är svävande och du får uttrycka dig bättre så vi förstår vad du menar.



När det gäller "artikeln" inför Julfesten så backas den upp av dom flesta på lagret. Ett gäng lagergrabbar ska gå på en sk show bestående av drag queens som haft sin peak,givetvis tar man sig för pannan. Finns ett stort antal som hoppat pga detta. Ingen julmat+transor blir tummen ner. Ekonomiska skäl kan vara en omständighet men likväl är det IG. Äldre damer kanske tycker detta är underhållning,killar i sina bästa år gör det inte.



2009-12-11 @ 16:58:46
Postat av: only me

bra skrivet Kamil and chefen!! laddad som fan inför morgondagen... =)

2009-12-11 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0