Brutna tår ..

Tydligen har jag trampat på en del tår i det senaste inlägget ..
Fick höra att det jag skrev är kränkande, vilket jag inte förstår.
Men jag får väll ändån be om ursäkt för kränkningen efterssom de inte va de som va tanken.
Om jag har förstått de hela rätt så är de personalklubben som tagit illa vid. Ni får MER än gärna tala om för mig vad ni inte gillar med det senaste inlägget. Om ni inte vågar ta det med mig vilket jag förstår efterssom jag ser så farlig ut, skriv gärna under kommentarer.
Denna blogg är skapad för att skapa diskussioner, vilket de tydligt har gjort.
Den är även anspassad för folket nere på lagret så att vi kan få oss ett gott skratt.
Vi på lagret fattar PARODIN i de hela (alla utom en snubbe på kontoret).
Tycker att dom som inte förstår ska ta allt med en nypa salt eller sluta läsa bloggen.

Som sagt:
- Det är inte meningen att kränka folk. Är emot den punkten.
- Jag är INTE farlig. Våga prata med mig om det är något ni inte gillar. Jag kommer lyssna ut alla
- Alla måste få ha en åskit, vilket jag ALLTID har.
- Jag står inte för vad folk skriver i kommentarerna. Tycker många är väldigt barnsliga
- All kritik är bra. Våga stå för vem du är och vad du tycker.

Som avslutning önskar jag alla en trevlig kväll imorrn.
Tror att de kan utvecklas till något minnesvärt ...

TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: Big O´boy

Skojar du? Vem FAN har tagit illa vid sig? Ska man inte få ha en blogg där man skriver om vad som händer och tycks på lagret? Tycker dem på kontoret kan starta sig en egen blogg. Du/vi har fan inte bett de läsa denna. Julfester med Saba/Dole kan bara stavas SKANDALER :D



OVER AND OUT

2009-12-12 @ 09:54:50
Postat av: maja

jag var full på julfesten :D

2009-12-13 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0